Stativ!

Idag kom äntligen mitt efterlänktade stativ, det var riktigt nice faktist med tanke på det billiga priset. Efter gymmet idag gick jag hem och väntade på att mamma skulle komma för jag har ingen nyckel till brevlådan, av någon anledning. Men i alla fall, jag satt och försökta plugga lite men det var dötrist så jag gick ner i trapphuset och kollade om paketavin över huvud taget låg i brevlådan, vilket den gjorde så då blev jag ju massa ivrig och orkade inte vänta på någon nyckel, så jag stack in fingrara och började fiffla. Efter en liten stund lyckades jag få tag i kuvertet och lyckadas lirka ut det ur den lilla springan. Efteråt var jag mycket glad för att jag hade lyckats få ut kuvertet  och för att ingen råkade gå in eller ut ur trapphuset när jag satt där med alla fingrar i brevlådsgipan. Sen sprang jag iväg till kiosken där man hämtar paket och hämtade stativet! Förutom stativet och gymmet har jag inte gjort så mycket idag.. Eller jo kollade på Iron Man efter gymmet också, den var faktist riktigt bra, jag älskade alla superteckniska saker som han som var Iron Man hade! Men saknade filmkyssen mellan Gwyeneth och Robert, man bara vänta på att den skulle komma men det gjorde den inte... vilket var synd, alla filmer bör ha en bra filmkyss.
 
Jag tror jag verkligen skulle vilja jobba med film, vet inte rikigt vad jag skulle vilja göra, men självkart hälst producent, men skulle nog också vara roligt att jobba med trailers och sånt. Hmnm detta tål att tänkas på.


Stativ! Smell you later

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0