Varför?

Varför suger allt?! Jag käkar jävla äckel medicin och ändå har jag börjat få ont i vänster foten också! Och på det är jag äkligt förkyld och porten mitt emot vill typ sticka mig i ögorna, först har dom satt upp otroligt irriterande strålkastare och nu har dom satt upp en ful jävla staty, TASTEFUL? NEJ! En ful jävla grön gubbe som håller i ett äpple, jag menar det här är inte kungliga operan det är ett lägenhets område!

Men en sak är bra i alla fall och de är att jag typ inte tänker på dig alls mer, jag vet inte riktigt varför med det kan ha med att göra att  det är ganska oattraherande att du blir kär i varenda tjej du träffar. Eller så kanske jag bara har tröttnat på dig. Jag menar första gången så tänkte jag liksom att det var påriktigt och att ni var kära och att jag inte skulle förstöra det, men nu är du ju tydligen kär igen, någon månad efter den första. Kärlek växer visst på träd i din värld.

Åh vad skönt det är att skriva av sig ibland! Nu kan jag gå och vara glad till resten av allmänheten. Tshüss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0