Försöker sova typ

Ahrg, ja försöker sova men kan inte riktigt.. Jag tänker på dig och jag försöker verkligen låta bli (och har faktist blivit bättre på att inte tänka) men ja ibland så händer det i alla fall. Det känns rent ut av  förjävligt att tänka på någon som inte tänker tillbaka. Inte för att jag är olyklig över att det inte kommer bli vi, för det har jag redan accepterat och kommit över, men däremot tanken på att jag ligger här och tänker massa patetiska tankar om någon som inte äns tänker patetiska tankat tillbaka. Allt är bara så patetiskt och jag känner mig riktigt jävligt patetisk! Okej om man är med någon liksom då är det tilllåtet att tänka pattiska tankar om folk, men att ligga och slösa dyrbar tanke tid på någon som inte tänker tillbaka. Det är bara så slöseri med tid och PATETISKT!

sov sött dröm blött, det är vad jag kommer göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0