Pinia colada

Kom nyss hem från en kväll hos Anni det var jag, Nina, Malin och Agnes (en nyfunnen bakant). Vi hade det bara chill och smådrack lite, eller okej jag smådrack och de andra shota rent. :P Vi drack nå asgott tror det kan ha vart Pinia colada eller nått.. Var nå juice aktigt som man blanda med vodka och vatten, blev massa smarrigt i alla fall. :) Så nu sitter ja bara här och lyssnar på musik och trycker i mig brownie, det är också massa smarrigt. Hände en rätt sjuk sak idag oxå, fast inte lika sjuk som igår. När Anni, Malin och Agnes var och köpta cigg så satte jag och Nina på tv och då gick det en film som jag ladda ner och såg igår eller typ förregår.. och de är ingen känd film liksom så de var lite intresant.

Nu har jag inte så mycket mer att säga, förutom att säga: Grattis på 18års dagen J! :P fast innan 12 slaget dock, men wtf. Jag lovar om ha hade ägt ett falskleg eller vart 18 bast sj, hade jag firat stenhårt med dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0