Skola

Jag hade nyss tyska och nu sitter jag och tråkar för jag har håltimme, tyska är rätt kul faktist, i alla fall jämför med typ andra ämnen.. eller det beror helt på vad man håller på med, i svenskan håller vi på med sråkhitoria och det är typ så tråkigt att man dör! Det är sånt som språkhistoria som suger ut all skollust man har i sig. Jag menar hur viktigt kan de vara på en skala att veta hur våra för, för, för, förfäder pratade, huvudsaken är väl att man vet hur vi pratar nu! Vilken jag iuförsig har lite problem med då och då. :P Här om dagen sa jag att jag typ: Ja men det är ju bra det måste vi lägga på hjärnan. Jag lovar det är nog många som skulle förväxla mig med någon som typ bott i sverige i två år eller något. Men jag gör mig förstådd i alla fall, eller ja offtast. :D

Jag måste verkligen snacka men Jesper snart, han måste vara min Keith när jag behöver honom att vara min Keith.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0