Tankar

Jag kom precis och tänka på den gången när du skickade typ 30 sms där det stod jag gillar dig på, ska jag var ärlig tyckte jag det var en aning överdrivet och konstigt, men nu skulle jag tycka det var en av de underbaraste sakerna som skulle kunna hända. Fast bara om dom var från dig, annars hade jag blivit en aning rädd.

Jag vet att jag måste sluta göra det här, tänka på sånt här som om det vore en möjlighet. Precis innan vi träffades i sommras hade jag kommit fram till att det inte skulle hända, att  det var över och försent och jag bara behöver gå vidare, men när vi träffades upptäckte jag att för mig kommer det alltid finnas något där, det kommer aldrig var över, det finns alltid en möjlighet när man mår så bra av att ligga i någons famn. Även om möjligheten inte är stor och även om jag kommer försöka strunta i att den finns över huveud taget så vet jag att när något känns så bra då är det påriktigt och kommer alltid att finnas där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0