Das Wetter ist so herrlich

Det var sååå skönt ute idag, efter skolan var jag ute på en låååång promenad tror det var i två timmar i alla fall. Jag tog massa kort och dunkade musik. I'm doing what I love, what have you done lately?

Efter matte provet gick det faktist bara uppåt! :D Jag fick mvg- på svenska talet och vg- på engelska bok redovisningen, men jag visste när jag gjorde den att de inte gick så bra.. var asseg och glömde helt vad jag skulle säga... men jag hade bra uttal sa läraren i alla fall. Och sen var det ingen tyska för det var bara fyra personer där, så vi fick närvaro och sen fick vi gå :D (ÄLSKAR ER SOM INTE VAR PÅ TYSKAN). Och nu har jag lov!! :D :D :D :D Välbehövt säger jag bara! Fast innan allt är frid och fröjd måste jag skriva klart min feminist uppgift. Aja jag gör nog det i morgon (a) jag vill bara ta det aslugnt och kolla någon film nu. Jag läste idag i metro att typ en tredjedel av alla fil delare/laddre har lagt av p.g.a. nya lagen, och jag säger bara en sak SVIKARE!

Nu har jag bara en sista "bara en sak att säga" kvar och det är...
"What do I want? Surf and turfing, when do I want it? Now" - Så sant, så sant. PEACE out, keep your friends tight.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0