Der Namenstag

Jag har inte bloggat på två dagar fast jag vart hemma och allt, det är nästan rekord. Men har haft så mycket att koncentrera mig på, så har inte hunnit helt enkelt. Btw så är det min namnsdag idag! VART ÄR ALLA NAMNSDAGSPRESSENTER???

Egentligen har jag rätt mycket roliga saker att berätta (t.ex. som den helt insanea bruden på friskis och den otroligt super bitchiga busschauffören)  men vet inte om jag orkar eller har tid. Jag fixade precis de sista sakerna på min Energi uppgift och skickade in den.  Aja jag har typ INTE tid med det här, så får skriva imorgon eller nått istället. Och vår lärarde dödade allt vårt hopp om en skön vår idag, han ba nu har ni typ prov varje vecka fram till sommarlovet. JIPPIE!.... DÖ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0