Gällivare + teckning = sant ! :D

Nu sitter jag har uppe bland snödrivorna, och tro det eller ej men jag har faktist teckning! :D Så jag är happy! Jag känner dock att jag verkligen skulle vilja ta en dusch, tror dock inte att jag orkar... lat, jag vet... men har ju ändå suttit och dött i en bil hela dagen, så. Fast nu när jag tänkter på det kanske jag tar en dusch nu i alla fall... jag bukar ju vara så seg på morronen... och vill ju hinna åka massa bräda! Ingen vill smsa med mig och min teckning :( Nu ska jag nog sluta skriva värdelösa grejer och ta en dusch istället. PEACE.

Kommentarer
Postat av: Emelie -EmeliesPlace

Ha en trevlig kväll :D

2009-04-07 @ 21:12:40
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0