Här för att stanna

Jag kom ganska nyss hem från landet, men har hunnit ta en dusch också... Nu sitter jag handuken och försöker komma på vad jag ska göra först, fortsätta med min "vårstädning" (säger inte vad jag egentligen syftar på), smörja in mig med lite lotion innan jag helt totalt förvandlas till en torrboll, äta lite Ben&Jerry (blev himla sugen nämligen)... Okej jag gör så att jag smörjer in aniktet först för det blir supertorrt annars, sen tar jag glass, sen "städ" saken och sist smörjer jag in kroppen och klär på mig! Vilken super ordning :D

Jag uppteckte nyss att vårtädningen lät jättefel... Det är inte vårstädning och inte häller är det, det verkar som om de kunde vara istället. Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0