HELG, FINALLY!

Ah gud äntligen helg, eller ja efter gymmet imorgon, men det är snabbt avvärkat. För tillfället sitter jag och dunkar Paramore, dom äger och en av favoriterna just nu... och the Kooks såklart! Jag var på spinnng idag och det var typ tredje gången nu och mina ben är helt enkel inte gjorda för det! Jag har för lite muskler helt enkelt, bena bara viker sig typ, i alla fall på när man kör 2an eller 3an (cyklar ståendes). Nu är jag ganska död.

Igår såg jag en tjej på bussen som va typ snorlik Blake Lively, typ precis samma näsa och allt... Undrar om hon själv märkt de. Jag patade precis lite med Niklas om olika serier och kom på att jag inte kollat om de kommit nya 90210 avsnitt vilket det hade!!! Jag har typ tappat kontrollen om allt på sista tiden, jag vet inte riktigt vad som händer. Jag har ju inte äns koll på serierna som jag förut följde slaviskt, då måste något vara fel! Nu blir det i alla fall till att tanka. :) Det är lite bra för jag hade inte så mycket att roa mig med denna kväll. Undrar om Privileged också har kommit med nya avsnitt.. fast ärligt vet jag inte om jag orkar glo det längre, det är inte så bra så det är rätt ovärt.... kanske. Det känns också som om jag har tappat bort all koll på nya filmer... Dom bara finns där utan att jag vet vilka de är. THIS SUCKS! Och ändå har jag inte lyckats fixa till nå bra betyg i skolan, vad gör jag för något??

Åh  vad bra, fanns inga nya Privileged, de hade visst varit säsongs avslutning tror jag. Aja nu ska jag nog... jag vet inte men sluta skirva i alla fall, och om ett tag blir det 270630 (90210 x 3) Hahahahahha! Vad jag är fifiig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0