Home at last

Nu är jag hemma från norrland, jag kom igår kväll men vet ni vad det sugiga är?! Jo att imorgon måste jag till landet för att fira pappa och påsken :( jag som bara vill vara hemma och ta det lugnt, men jag kan dra hem igen på söndag i alla fall, det ä skönt. Igår när vi stanna och käka lunch i Luleå fyndade jag och mamma nagellack för 15 kr/st, BILLIGT! BILLIGT! Blev ett klarrött vilket  var bra för mitt förra har torkat och sen vart de ett brunt också, crazy jag vet.. men tyckte de var värt att prova, jag tror faktist de kan bli cool. Idag kom sista filmen i min beställning, Australia. Jag tror jag ska glo den i kväll och käka upp min två favorit män, Ben och Jerry. Jag måste ändå upp relativt tidigt imorgon och jag är helt slut efter allt snowboardande in the north såå det är nog skönt att bara slappa. Men nu ska jag käka, SO LONG FUCKERS! peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0