MÅSTE!

Idag var det en sån här dag när jag tycker allt och alla är superheta!.. förutom dom riktigt fula. Jag gillar sånna dagar, tillvaron är så mycket trevligare. Jag menar vissa dagar är alla bara skitfula, det är inge kul att va ute då ju... Hihi läste just en tidning som det på framsidan stod "72 heta skor du måste ha!" Ofta man har råd med 72 par skor liksom, jag tror de flesta prioriterar lite andra saker. :P

Anyway idag var jag på stan med Billie, det var trevligt, trevligt som vanligt... Hade dock inge pengar så kunde inte shoppa något, men blev en fika i alla fall :) Och jag har fixat ihop en prioriterings lista (typ) i huvudet om vad jag ska köpa.. Väska och skor är längst upp, men vill gärna ha en kavaj också... och lite linnen och grejer, och ett par jeansshots.... och massa annat! :D Det är bara pengarna som fattas. :P

Imorgon är det skola igen, BLÄÄÄÄÄ! Orkar inte riktigt tror jag. Hoppas vi gör lätta avslappnade grejer. Vi ska nog ha engelska nationella snart... men de ser jag faktist lite fram emot då jag tror jag har med att visa än vad jag gjort hitils.

Over and out. Peace

Föresten läääängtar jag såååå tills jag äntligen fyller 18, säger bara en sak TATOOO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0