Nationella prov i svenska

Japp idag var det nationella i svensk, uppsatsen. Jag satt till lite över elva tror jag, kollade igenom de massa gånger och det gick nog sådär i alla fall. Sen gick jag hem, käka gröt och kolla One Tree Hill det var underhållande som vanligt, men ärligt har jag börjat tröttna på de flästa serier nu... förutom Skins, True Blood och Christine :P Sen har jag hört att varken Chad eller Hilarie ska stanna kvar för säsong 7, vilket är så sjuk och värdelöst så det inte är sant! Och det är inte äns dom själva som ahr valt det, utan dom blir kickade p.g.a. att kostymnissarna vill dra ner på kostnaderna.

Aja nog det. Jag upptäckte just att Robert Pattinson typ är musikalisk :P

Jag funderar grymt mycket på att börja blogga på engelska, men vet inte riktigt.. vill ändå inte bara lägga ner den här bloggen och kan absolut inte ha två, det är bara stört. Jag skulle verkligen tycka det vore kul att skiva på engelska. Hade jag inte haft en blogg idag och börjat blogga skulle jag klart göra de på engelska.. Men får se hur det blir nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0