Not happy right now

Jag är i en typ mindre bra period... allt är bara irriterande.

Jag har skaffat en blogg på eng nu, tänkte köra båda ett tag för att se vad jag vill hålla mig till... men måste säga att jag verkligen gillar att skriva på engelska.

Jag sitter faktist i skolan nu, men borde va på gymmet men orkade verkligen inte... så tänkte skriva på en restuppgift jag har istället. Måste bara säga att jag seriöst av hela mitt hjärta hatar Ipred lagen!! :@ Nu är det en kompis till Jesper som åkt fast! Jag undrar verkligen vems jävla dumma ide det var att skaffa en sån lagjävel!?


Fuck off


Kommentarer
Postat av: rebecca

Håller het med!! Ipred lagen kan slänga sig i väggen!

kramkram

2009-04-26 @ 21:20:00
URL: http://rebeccasspegel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0