Slutkört!

Jag tycker det är himla bra att jag alltid tänker i genom allt, som idag när jag gick stora delar av dagen och sen skulle spinna, så var det ju bra att jag åt en rejäl lunch. Lunchen bestod av en chokladboll.

Jag var ju nästan nära svimmgränsen på spinningen och har fortfarande sjuk huvudverk även om jag ätit. Alltid huvudet på skaft när det gäller mig. NOOOOOOOT!

Anyway så måste jag säga att jag är heeeelt compleatly besatt av låten Nicest thing av Kate Nash, jag har nämt den förr men min kärlekt till den har bara förstärkts. Det är typ helt insane, jag tror alldrig jag vart så här nere i en låt föut, frutom kanske Running up that hill efter den medvärkat i OC :P Men jag tror det är värre den här gången.

Meeen nu vill bror utnyttja mig p.g.a. min tv så vi ska nog se en film nu. PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0