Sol

Denna dag har bestått av njuting av fakead sol och riktig :D Har var riktigt härligt. Jag började dagen med att jag och Näck drog till Alla tiders sol och körde 24 minuter, efter det så gick vi in (hela vägen) till hornsgatan och tog en välförkänad fika! Det var underbart att promenera i solen och vi hade det mycket trevligt. Strax ska jag ta mig in till hornstull igen fast denna gång för att gymma, eller ja spinna :P jag tar nog dock kolektivtrafiken denna gång. Imorgon blir nog också GRATE för då ska jag och Näck fota i gamlastan :D Sen är det sofistikerad kultur som gäller. :P Sen på söndag drar jag till the north of Sweden... så då blir det nog inget bloggande på ett tag.

JAG ÄLSKAR DETTA VÄDER !
PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0