Tick of Time

Jag är absolut inte en sån som måste vara bäst på allt, men när folk äger mig på mina grejer blir jag fan inte glad... Detta gick upp för mig typ nyss. Jag har typ vissa saker som är jag, och när andra gör dom och kanske till och med bättre blir jag helt enkelt pissed. Jag tror inte det är en direkt ba sak att jag reagerar så...

För tillfället så försöker jag få Jesper att hitta på något med mig, då de inte ä överdrivet kul i ensamheten... Han kommer säker banga som vanligt, han tror ju typ att man är otrogen bara man ser en film med en tjejkompis. Hoppas han inte läser detta, i så fall så är jag inte på helt normalt humör, därför jag är lite aggro.

Nu anklagar han mig för att ha onda baktankar (A) Jag som är en ängel!

Om jag ska vara helt ärlig mot mig själv och dig som läser, så äre lite jobbigt om han har lust att hitta på nått, då måste man ju göra sig i ordning och sånt *gäääsp*, men det är värt det faktist. Jobbigt att bara dega hela kvällen. Har redan glott en film liksom. Tänkte iuförsig måla tånaglarna, men sånt kraffs kan vänta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0