Bräda tomorrow!

Idag har jag roat med med att ta mig ut i snöyret för att träffa Näck, vi checka in The English Shop.. Sen yrade vi oss till Muffins Fabriken och fikade. Det var massa gott och massa länge sedan. Vi planerade vår luff som vi ska göra i sommarr. Vi ska tågluffa ner i Europa, till Kroatien bl.a. Det kommer bli så jäklabäst! Jag måste bara se till att skaffa ett jobb så jag kan få ihop lite pengar. Men de ska väl inte vara omöjligt.

Anyway imorgon ska jag till Kungsberget med Far och Bror för att åka lite bräda, ska bli kul... men jag är lite orolig över min trasiga bindning... hoppas den håller hela dagen. Jag ska nog sussa rätt tidigt idag, för måste ju upp vid typ senast halv sju. USCH! Men värt de i alla fall. Fast lite drygt för jag vill ju se Oscars galan, men kanske kollar lite i alla fall.

Föresten så hände typ sjukaste saken på tvärbanan idag! Det var någon som bluetoothade mig en bild på någons ass med typ långkalsonger på men ändå.. Man blev lite förvånad :P Fast tyckte de var kul.. det är en sån sak jag tänkt göra flera gånger men brukar aldrig vara någon som har på sin bluetooth.

Over and Out. PEACE

Kommentarer
Postat av: Näck

Goddie (;

2009-02-22 @ 18:30:54
URL: http://raggsockans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0