Cash??

Nu måste jag verkligen skaffa ett jobb så jag får ihop lite pengar till sommarn, har massa kul planerat... okej massa var en överdrift, men jag ska i alla fall tågluffa men Näck sen så tänkte jag och Kusin dra till Hultsfred också. The Killers spelar ju! :D SÅ BÄST! Sen blir det förhoppningsvis Öland och Västerås om jag hinner. :P Sen måste jag ju gå på Harry Potter filmen också, har ju gått och väntat på den länge! :@ Så som sagt så måste jag verkligen ha ett jobb! Kanske får ta och skriva ut någon slags jobbansökan idag. Aja nu ska jag gå och fixa lite mat. PEACE and see you in the south of europ and at Hultsfred festivalen this summer!

So I'm a dreamer and I dream of what will be
a better world for you and me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0