^^

Igår hängde jag med Näck hela dagen, vi vandra omkring på stan massa. Och måste bara säga att jag är lite besviken på dig Jesper, för även om jag hade sjukt ont i huvet och typ höll på att dö av huvud dunk på vägen hem, så finns de inget som säger att ja skulle tackat nej till ett party. Anyway idag ska jag va me Billie de ska bli skoj! Ska möta henne vid medis snart..

Aja för tillfället är det rätt intressant att vara jag.. eller ja inte utåtsätt men innåt, för jag har typ verkligen börjat upptäcka ganska intressanta saker med mig själv. Fast är samtidigt väldigt trött på allt och väldigt trött på dig, mäst bara för jag inte klarar av att leva i en fantasivärld länge. Jag måste ha lite realaty och de nu! Så får jag inte det från dig måste jag hitta det någon annan stans.

Igår såg jag nya Skins avsittet också, fortfarande bästa serien ever!


Kommentarer
Postat av: Näck

Vilken tölp han e! :@

2009-02-28 @ 19:27:49
URL: http://raggsockans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0