Friday the 13th

Så vad har jag haft för mig denna lediga dag, jo för tillfället sitter jag och äter thai från igår, GOTT! Tidigare idag har jag hunnit med att träna lite (bara lite töntiga övningar på vardagsrums golvet dock), spelat lite tv-spel, sen har jag också tagigt ett hett, svettigt och underbart skönt bad med mina två favorit män, Ben och Jerry. Sen efter det sminkade och fixade jag håret på mig i typ timmar, för att ha något att göra. :P Efter det gick jag till Sickla och la undan ett par skor jag vill ha, men jag har inte riktigt råd, men jag ska tigga en hundring av mamma sen är dom mina! :D Mohahah. Och nu sitter jag bara här och glor lite tv och käkar som sagt.

Som ni kanske har märkt har jag lagt ner den där "sanningen är" saken, det var rätt ovärt.

Aja nu har jag inget mer att skriva. PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0