Seg

Idag vaknade jag med typ världens knullruffs, håret stod verkligen ut på högra sidan, jag blev typ chockad när jag såg mig i spegeln. :D

Anyway för tillfället sitter jag och sippar på en kaffe, la precis upp en liten hemsida, olivia.foo.se. Det är bara en liten skit som länkar till min bilddagbok och sånt, men ska nog fixa en större snart med "riktigt" innehåll... Måste bara komma på vad innehållet ska vara.. Men lär väl bli foto. Kom just på att jag och Näck tänkte ju göra en gemensam, de är nog en bra idé så slipper jag vara den enda idé poolen.

Nog om det! I helgen tog ja de bara aslungt, var seg som fan.. och är de fortfarande. Men i söndags drog jag mig in till stan och träffade Billie i alla fall. Det var trevlans! Och jag lyckades till och med ringa pappa och flörta till mig ett par jeans! :D Måst betala tillbaks men ändå. Det var ett par assnygga baggy jeans från Vila, cool färg och slitna. Jag tänkte egentligen köpa ett par tighta jeans, men sen kom dom här och peta mig i ögat, så fick bli ett par till baggy... Fast de här hade i alla fall ingen störig resår där nere.

Men nu har jag inget mer att skriva, PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0