Slappish

En fråga bara, vem bestämde att balsam skulle stå upp och ner?

Denna vecka är värsta slacker veckan, missade ju skolan i måndags sen idag var jag hos doktorn så började efter lunch, sen imorgon har vi frilufsdag så jag ska åka bräda i hammarby backen hela dagen. Skoj, skoj, skoj! Fast känner mig dock lite mörbultad efter att jag åkte i går, hat lyckats skaffa mig ett feting blåmärke på asset, IT HURTS! Aja sen på torsdag slutar vi efter lunch för att treorna skulle ha någon grej, sen fredag är fredag och då har vi ju bara gym som vanligt. Nu är jag äkligt trött så ska bara slappa och sanningen är att jag absolut inte kommer på någon sanning. PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0