Slutkörd typ

Igår åkte jag bräda i massa timmar och det märks idag, jag är riktigt trött och har ont lite här och där. Jag brukar typ jämt få ont på sidorna av typ magen/ryggen typ runt midjan.. skulle kunna tänka mig att det är för att man vrider och håller på mycket när man sparkar sig fram till liften och så och de är inte direkt muskler jag brukar träna i andra fall. Sen har jag ont i nacken och i huvet också... Huvet är dock inte så farligt men nacken där emot, AJ! Men jag vet inte om de beror på typ kallt drag under dagen (jag är lite känslig för sånt) eller om de beror på att jag satt och sov helt cp på vägen hem.. Jag skulle nog gissa på sista alterntivet för har bara ont på ena sidan. Jag vet att jag framstår som ja typ en gammal otränad tant i detta inlägg.. Kan vara en aning sant, men jag ser i alla fall inte ut som en tant! Och sååå otränad är jag faktist inte.

Nu sitter jag i alla fall och slurplar på en kaffe och ska nog pallra mig ut om ett tag och hyra en film eller något. Sen ska jag fota vår bil också för vi ska försöka sälja den och skaffa en ny. Min dator fick lite damp idag, jag hoppas den mår bra... men nu verkar den funka som den ska så det är nog lugnt.

Föesten så typ nästan ägde jag i backen, jag satte i alla fall de blåa hoppen, och klarade typ en låång rail, typ väldigt bred men ändå... Och den vara gaaanska låg också.. ska jag vara ärlig så behövde man inte äns hoppa upp på den man bara körde upp på den... men jag lyckades hålla balansen i alla fall! :D Jag säger bara en sak!

Det här är snart jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0