Snap out of it!

Usch jag känner mig helt omotiverad att göra något över huvud taget. Har typ massa plugg att göra, och jag försöker typ verkligen men går typ inte, har typ en skitlätt uppgift att jag ska hitta en nyhet på engelska och typ bara förstå vad den handlar om och sen berätta den i klassen på måndag (tror det är mångad i alla fall) men jag vet inte, alla nyheter är bara skit... Finns inget intressant över huvud taget. Och idag när jag åkte bräda typ tröttnade jag till och med på de, eller a, det berodde nog mäst på att jag är äckligt trött och har typ ont överallt känns de som. Aja nu har jag klagat och vatit patetisk nog, och kan istället berätta att jag ska fika med Näck imorgon, ska bli trevlans! Sen på fredag fyller Yster år och vi ska dra till henne, vet dock inte vad jag ska ge till henne... inget stort i alla fall :P Är typ pankish. Anyway nu ska jag än en gång försöka göra lite nytta på läxfronten och sanningen är att jag inte vet vad det är men hatar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0