Spore

Hihi igår drog jag ner spelet Spore, för att ha något att göra... Vilker låter rätt hemskt, men let's face it, det finns typ inte alls mycket att göra i denna "mellan ålder" speciellt inte på vardagarna. Jag menar om jag skulle dela upp mina vänner i olika grupper så skulle en grupp vara, dom över 18 år, beskrivning: otroligt älskvärda personer som man kan ha mycket roligt med, men ja som sagt är dom över 18 och ja, jag vs. krogen... Jag skulle ha valt krogen. Sen en annan grupp är folk som bor långt borta där vissa medlämmar har ett hem som är närmare men för tillfället tillbringar vardagarna elsewhere, så dom är endast dugliga som helg häng. Sen har vi gruppen "ifrån glidarna" som man egentligen älskar att vara med, men ja alla är utspridda och det blir helt enkelt inte av att man höra av sig (och det är typ mitt eget fel, men jag suger på det där att hålla kontakten). Sen har vi gruppen som består av gamla flörtar som man alltid säger "ja, klart vi ska ses i helgen" till, men aldrig gör det. Sen sist har vi gruppen med folk som man helt enkelt inte vill vara med längre, harsh, I know, men det är helt sannt. Dock består denna grupp av väldigt få personer så känn dig inte träffad i onödan.

Och ju längre in på året det gå destå fler kommer hamna i 18+ gruppen, men som tur är så har jag ett gäng som hamnar där efter mig, men dom är å andra sidan tillhörande "långt borta gruppen". SER NI NU! Alla är helt borta! Ja jag överdriver otroligt mycket, men fortfarande så kan de vara kul att spela lite dator ibland.. jag lyckades till och med få armar och ben och ganska stor hjärna, på mina pluttliluttisar eller vad jag döpte arten till :D När jag kommer hem ska jag sååå göra en töntig Print Screen så ni alla kan njuta av den underbara synen av min underbara lilla ras. :) Först försöker jag ladda ner Call of Duty 5 för det är otroligt stimulerande att skjuta animerade gubbar, men min dator var för kass för att klara de. :( Men Spore får duga.

På tal om vänner så tror jag att alla mina käraste vänner är mer än en timme kolektivtrafik från mig. Och typ hälften av dom är i en helt annan stad! I got i bad... från en i-lands synvinkel i alla fall.

Meeeen jag är glad ändå! :D

Kommentarer
Postat av: Mia

sv: jo samma här! eller min lista är unescos hela lista och det finns med där ^^

2009-02-17 @ 12:48:36
URL: http://mypaperheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0