Tingeling-plinglingeling-pling

Pling, pling! Så har jag låtit idag, p.g.a. min fina armband som jag fick i julklapp av Billie. Känner mig lite som Rudof med röda mulen, men det är väldigt fina armband. :)
 
Jag säger bara gud vad jag inte har något värt att skriva, så känns lite onödigt över huvud taget, men nu när jag ändå skriver kan jag beklaga mig lite över att vi fått en bok vi ska läsa på engelskan, vilket i sig är en rätt skön uppgift, fast just nu håller jag på att läsa en annan bok, och kan typ inte läsa båda samtidigt så måste typ ta en paus med den första boken och läsa den andra och sen fortsätta med den första, vilket är drygt för de började precis bli lite kul i den första boken, som jag föresten fick av Näck i julklapp.. Hihih gud va mycket julklappar som kom på tal, och just nu sitter jag och skriver på en av mina julklappar också.

Juste på lovet ska jag och Näck fixa vår hemsida hade vi tänkt, de ska bli kul. Har tänkt att jag ska åka lite bräda också! Vill till Kungsberget och åka men måste hitta några som vill med.

Och nu orkar jag inte skriva mer. Smell ya' later!

Kommentarer
Postat av: Näck

Hej du bästa polarn!

Kan vi inte ses för en fika och planering i morgon?

skulle sitta bra för min del!

2009-02-20 @ 14:45:48
URL: http://raggsockans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0