Dagens inlägg

Idag har faktist varit en väldigt skön och bra dag. Alla lektioner var typ intresannta och inte så ansträngande, på matten gjorde vi bara lite grafer i Excel och på samhället diskuterade vi feminism och könsroller, typ om mans respektive kvinnodominerade jobb och sånt och de var faktist kul, det var typ första gången det här året jag orkade vara aktiv i diskutionen på samhällslektionerna. Sen hade vi lite andra ämnen också, allt gick typ bra och snabbt.

Förseten såg vi också på en dokumentär på samhället och tydligen så kan män amma! Det är typ bevisat, men däremot så vet man inte om det är typ "samma" mjölk som hos en kvinna. Sen diskuterade vi hurvida vi som tjejer skulle vilja att våra män också skulle amma vårta barn, och om killarna i klassen skulle kunna tänka sig att amma, det var faktist en kille (nämner inga namn) som skulle kunna tänka sig att göra de. När det gäller mig skulle jag vara helt på om det inte vore för att det är lite osexigt med en man som utväcklar bröst. I dokumentären intervjuade dom Paulo Roberto och han är en sååån mansgris! Han som intervjua sa att det var bevisat att män kunde produsera bröstmjölk och Paulo bara man skulle kunna suga på min bröstvårtor i åratal utan att det kom en droppe typ. I'm really not a fan of Paulo.
 
Imorogn är jag ledig hela dagen! :D Jag undrar vad jag ska hitta på, jag försöker intala mig själv att jag ska ut och jogga, men om jag känner mig själv rätt så kommer det inte bli av... Men jag kanske tar en promenad i alla fall. Fast det är ju så jävla kallt ute!

Nu tänkte jag ta och lägga upp lite bilder från GBG! :D

systers lilla piggekott



läskig spindel på Universeum


orm på Universeum


ormar på Universeum


grönorm också


gröna ormen igen


freaky groda


cool fågel


grazy frog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0