Duktig flicka

Jag är riktigt stolt över mig själv idag! :D Igår skrev jag en lista på 11 saker jag skulle fixa idag och jag har bara tre saker kvar och inte så viktiga saker heller, ska fixa naglarna (som iuförsig är VIKTIGT! men det kan jag göra i kväll när jag kollar på TV typ), sen tänkte jag skura lite i mitt rum, känns som att det är ganska nödvändigt, men om jag inte hinner de ikväll kan jag göra det imorgon för de verkar som om jag ska vara hemma en dag till, fast igentligen tror jag att jag skulle palla skolan imorgon, så kanske går i alla fall, men jag kan alltid skura efter skolan. Sen är det bara lite läxor som ska göras men det har jag redan börjat med. Fast när jag går till skolan, om de nu blir imorgon, kommer nog den lilla läxhögen förstoras en hel del. USCH!

Juste idag har jag också fixat in nästan hela säsong två av Gossip Girl på en DVD så Kusin det är bara att, come and collect. Hittade DVDn i dag och det är ju typ massa bra, nu när vi faktist har en brännare i huset! :D Och skivan var RW och rätt stor också, såå jag är HAPPY! :D

Igår bakade jag chokladmuffins med mamma, MUMMS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0