Full rulle!

Idag har det vart fulle rulle, jag kom nyss hem från en jättetrevlig middag med Yrsa, Nina, Anni, Mina och Challe och senare kom även några av Minas kompisar och joina. Före middagen var jag men Billie och "shoppa" lite, jag hade dock inga pengar men kollade runt i alla fall. Lite senare träffa jag och Billie Yrsa så kollade vi runt lite sen skulle Billie iväg för hon skulle också på middag. Så jag och Yrsa gick och fika (min andra fika för dagen) Sen mötte vi upp de andra vid Pizza Hut (classy I know). Anyway nu kollar jag typ på en skräckis tror jag, den heter The Haunting of Molly Hartley, Den har inte vart särskilt skräckig än så länge.. förutom att en pappa döda sin dotter, det var lite scary. Men i alla fall så ville jag se den mäst för att söta Chace Crawford är med i den. Men nu när jag började kolla så upptäckte jag att "bitchen" i 90210 visst också var med i den, det var lite kul. Nu händer det något läskigt!!! :D

Okej börjar förstå handlingen nu, är typ ungdomar som typ "hör" andrar eller nått och deras päron är typ guds besatta och måste mörda dom, eller nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0