HA HA

Jag har typ seriös träningsverk från att jag åkte bräda några timmar igår, det känns smått patetiskt. Men jag tror att det mäst beror på att jag fick så helt obekvämt i liften för att jag åkte med Bror, som är liten. Men det var riktigt kul jag hoppade i lite små hopp, och jag klarad till och med av att åka upp på en box och sen hoppa ner utan att typ dö på kuppen. Där emot ramlade jag och bror i liften ett antal gånger :P dock berodde det nog mäst på Bror, men han har ju typ åkt bara tre gånger eller något.

Just nu sitter jag och äter en sallad till lunch, men jag sitter typ vid ett öppet fönster! Man undrar ju vilker puck det är som envisas med att ha fönstret öppet, det är svinkallt! Det går typ inte att stänga häller! Okej jag måste nog ge det ett till försök, för nu typ seriöst dör jag av köld. Lyckades typ, bara det inte kommer värsta vindpusten för då åker... okej det åkte just upp igen! Fan vad irriterande! :@

Just nu kom jag på vad jag tänkte skriva typ igår. Jag har nästan fått mamma att gå med på att jag ska få tågluffa i sommar! :D Jag är typ överlycklig nu! Även om inte är helt med på det så sa on i alla fall inte nej och det är ett stort steg.

Aja nu måste jag sluta skriva och byta plats innan jag förfryser. PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0