Lilla landet lagom

Usch, just nu borde jag igentligen sitta och skriva på min analys av Brechts sätt att skriva, vilket verkligen inte är kul någon stans! Så jag bloggar istället :D och pumpar musik! :P (ursäcka för töntigt ordval). Men anyway så måste jag verkligen fixa den där Brecht saken för vi ska redovisa på Onsdag, och förhoppningsvis tänkte jag ju tillbringa helgen hos Kusin, så då lär man ju inte plugga så mycket. Men jag kan ju alltid skriva lite på tåget... Det vill säga om jag får åka överhuvudtaget, vet inte riktigt vilket håll det lutar åt nu... Står typ still i mitten tror jag. Och ble jag har typ ont i tandköttet på ett ställe, hihi tandkött, det lät lite skabbigt på något sätt. :P Typ köttigt tandkött. Anyway ska typ till Gbg nästa helg så blir mycket resande i vårt lilla men dock så trevliga land (jag undrar lite varför jag slänger in sånadär gammelord typ dock, det är rätt konstigt). Oh shit ett sms! Var Kusin, som skrev planer för helgen som jag kanske måste krossa. :(

Jag känner att detta inlägg inte hade så mycket struktur, allt var verkligen "hit och dit" men nu måste jag gå och övertala Mamma om Vååsen och sanningen är att jag blir lite blöt i ögat om jag inte får åka. PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0