Ont i huvudet fan!

Nu har jag bara en lektion kvar på dagen, men har typ ont, ont, ont i huvudet så vill bara hem! Det känns lite som att jag och typ alla jag bryr mig om är på ett skäpp och de sjunker. Av sådana sjunkande själ kommer jag nog tillbringa helgen i Västerås, så bara inte pärorna fuckar ur och inte låter mig av någon anledning så drara jag dit imorgon efter tandläkaren... fast måste nog hem i mellan för jag måste gå direkt från gymmet till tandläkaren och känns lite onödigt att ha med sig gym kläderna till vååsan. Eller så kan jag alltid försöka slingra mig ur gymmet och gå direkt hemmifrån med packning och allt till tandläkaren. Det vore rätt skön faktiskt. 

Igår började jag kolla på en ny serie, den heter typ Privileged, den var lite kul, för att bara ha något att glutta på. Men en kul sak var att dom spelade en Amanda Jenssen låt i den, she's going international. Aaanyway nu ska jag typ dö av trötthet men peace out och sanningen är att jag är väldigt trött på skolan.


Kommentarer
Postat av: Yrsa

Jag kommer alltid att finnas, så jag sitter i en liten livbåt på sidan om den sjunkande båten!

2009-01-30 @ 15:27:31
URL: http://raggsockans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0