Sanningen är

Nu har jag tröttnat på att skiriva skit i world dokument, så nu ska jag skiva skit här i stället.

Vi har precis, den här veckan tror jag, börjat med samhälle igen.. Jag ser lite fram emot det faktist. Men vår samhälls lärare säger i alla fall typ att för att vara samhälls vetare måste man kunna sätta sig in i folks situationer och tankegångar , och jag är verkligen otroligt superjättedålig på det! Jag blir typ helt irriterad när folk inte tänker på samma sätt som jag, vilket jag gissar inte är så samhälls vetareigt men å andra sidan är jag faktist otroligt bra på att sätta mig in i film, det är alltid nått... även om det inte är det riktiga samhället utan ett påhittat överdimensionerat samhälle som flyger fram på moln. (Åh älskar låten som shufflades fram nu, Heartbeats av Jose Gonzalez) Anyway, det där med folk som tänker på helt otänkbara sätt (inte mitt sätt) är faktiskt väldigt frusterande, jag kan inte förstå dom liksom... Till exempel folk med helt sjuktkorkade åsikter, man blir ju bara så sjuktirriterad! AARG! Inte för att det är något jag råkat ut på sistone eller något, jag bara började tänka på det. Juste jag kom också på en grej jag ska göra i varje inlägg, jag ska skriva en sanning om mig själv. Det behöver inte vara en hemlis eller något bara något som verkligen är sant. Tanken är att det ska väga upp lite för all skit jag skriver och all seriös skit som stannar i min hjärna men som jag igentligen vill skriva.

Jag upptäckte precis att jag har skrivigt sjuk typ sjuktmånga gånger i detta inlägg. Men nu ska jag nog försöka sussa, ska fota med Näck imorgon, så vill vara pigg och allärt då och sanningen är att jag dreglar typ äkligt mycket när jag borstar tänderna. PEACE!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Missa inte min bloppis de mesta 50 kr ps ja betalar fakten ! först till kvarn :-)



www.erikasfashion.blogg.se

2009-01-25 @ 09:58:19
URL: http://erikasfashionbloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0