Skratta Kratta!

:D Jag hittade precis en text jag skerv på engelska när jag var typ 14-15 år, det var typ massa kul, jag stavade fel typ hela tiden och formulerade mig askonstigt. Men det är ju en lättnad att man har utväcklats lite i alla fall. Jag har haft mycket roligt för mig idag, not. Jag har varit på lägenhets visning, jag ska inte flytta eller något, ville bara kolla in hur lägenheterna blev för dom har typ totalt renoverat ett gamalt typ fabrikshus. Lägenheten var ganska nice måste jag erkänna, men onödigt dyr. Sen har jag vart på IKEA också vilket var typ astråkigt. Sen har jag kollat en film, Black Snake Moan, den var lite bra faktiskt och Justin är ju alltid trevlig att kolla på speciellt i uniform. Fast det var en ganska hemsk film tycker jag, såndan som är lite jobbig att kolla på... men det slutade i alla fall bra, vilket är jättebra. Aja sen har jag bara suttit och slöat vid datorn typ, jag har iuförsig skrivigt lite på ett skolarbet *stolt as fuck*. Sen har jag mixtrat lite med gamla minneskort och kom på att jag har ett jag inte använder och då kan jag ha det i datorn permanet, och det är skitbra för nu är jag har två datorer att jonglera med är bra att bara ha ett litet minne att flytta över saker med. Så nu har min externahårddisk som heter Big Fat fått en polare som fick heta Little Flat. Hih visst är jag påhittigt! :) 

Men nu ska jag käka strax och sanningen är att jag tror det gick ganska bra på omprovet på matten i veckan. PEACE!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0