The curious case of Benjamin Button

Jag såg nyss filmen The curious case of Benjamin Button, den var riktigt jäkla bra tyckte jag, så mysig och härlig bara och lite sorlig också, men ändå inte på ett dåligt, jobbigt sorligt sätt. Och Pitt var ju typ fenomenal i den! Fatta vilken cool roll att spela, vara gubbe och typ super hott yngling i samma film. Oj upptäckte nyss att filmen visst var hela 3 tim, eller ja 2 och 40 i alla fall, det kändes inte alls så långt. Föresten så var Blanchett riktigt bra också, man verkligen märkte när hon blev äldre, och man skulle ju typ döda för hennes kindben!



Imorgon sak jag igentligen ha gym, men eftrsom jag fortfarande snorar och hostar som fan (mysigt jag vet), ska jag nog fixa en sjukanmälan så kan jag ta en lugn fotopromenad istället, bara jag, kameran och massa bra musik i örorna. Ah! vad mysigt det låter. Men hur som hälst så måste jag gå och "sminka av mig"  nu så jag kommer i säng någon gång. Faaaast först vill jag bara berätta att jag har vart helt konstig på sista tiden, jag vaknar alltid flera gånger innan jag behöver gå upp och jag drömmer typ massa sjuka saker. Jag kommer ihåg att jag verkligen drömde något spektakurert sjukt imorse, men kommer bara inte ihåg vad det var. Okej två saker till bara, eller jag tror jag glömde den ena, det första var i alla fall bara lite klagomål över min nacke, den knakar som bara den! Låter typ som jag har grus mellan benen när jag vrider runt lite på nacken. Just nu sitter och försöker komma på vad det andra var som jag absolut vill skriva om och som förhoppningsvis var intressantare en min nacke som beter sig som en gamlings nacke. Oh shit hade det ju på tungan, sen försvann det dock, men det var i alla fall på tungan. Juste jag ville bara informera världen om att jag har fixat Photoshop CS3 på den nya lilla datorn nu (den som jag sitter vid när jag är hemma, d.v.s. inte skoldatorn), och det tack vare min talang att bryta mot lagen... Hörde dock i skolan att man ska försöka hålla sig till lagen från och med snart för att dom har typ större koll och så på folks datorer, men jag vet inte riktigt, jag tror nog det är bullshit. Eller jag bestämmer mig för att det är det, så får jag ta smällen om den kommer. Fast jag menar förut var det ju typ också värsta grejen att det "VERKLIGEN" blev olagligt, men det har gått lika bra som förr och jag har besökt bukten mer än någonsin! :D

En varrningens ord dock, det är sen och jag är trött och jag vill sova, så jag kommer inte läsa igenom vad jag har skrivit (vilket jag brukar försöka göra i vanliga fall) så det är säkert typ 1000 stavfel. Enjoy!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0