Tidigt

Jag känner att min fantasi flödar när det gäller att komma på rubriker. Anyway nu tänkte jag typ bara berätta att vi slutade jättetidigt (där av rubriken) i skolan idag, och vi kommer göra det på måndagar framöver. Slutade före lunch! Det är riktigt skön när det just är måndag, lite mjukstart på veckan liksom. Nu sitter och tankar musik för fulla muggar :D Typ ovetandes som jag är på de flästa punkter här i livet, upptäckte jag NU, efter att ha lyssnat på både Baby Shambles och The Libertine typ länge att Pete Doherty var med i båda och det var först efter han blivit kickad från The Libertines som han typ skapade (tror jag) Baby Shambles, sen det här med att det ibland är ett ord/namn och ibland två, är typ förvirrande! Men nu läste jag på deras hemsida att de skrev Baby Shambles som två. Så då gör jag också de. :)

Jag vet att det var massa jag tänkte skriva men jag kommer inte på det nu. Jag vill bara åka bräda men jag har inge cash och ingen är hemme och kan ge mig de, plus att jag orkar inte gå till backen, lat som jag är... Fast nu kom jag på att jag säker kan låna cash av Bror, han har alltid massa pengar på rummet, fast nu var jag allt dum! Backen öppnade ju inte förns 17 så förutom om jag tänker ta mig typ ut på landet till Haninge eller vad det är blir det ingen brädåkning förns ikväll. Så nu måst jag hitta på något att roa mig med så PEACE!

Måste bara tillägga att jag blir riktigt irriterad på att mina 2 gig på telefonen inte räcker till! :@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0