Trevlig dag

Det känns som om jag har hunnit med massa saker idag, först var jag i skolan till lunch sedan träffa jag Kusin som kom till mig en snabbis för att vänta på att sin "privata chaufför" skulle komma och hämta henne för att hon inte orka åka tåg typ. Efter hon hade dragit så kollade jag på en film, Panic Room, och på första avsnittet av säsong tre av Skins, det är nya karaktärer och så men verkar bra ändå. I alla fall, senare så mötte jag mamma i stan och vi kollade runt lite och käkade. Men nu är jag i alla fall hemma igen. 

Men nu ska jag nog göra mig i ordning och försöka komma i säng så fort som möjlig för jag är trött, trött, trött och sanningen är att jag har ont i magen. PEACE! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0