Usch!

Igår fick jag värsta huvudverken och febern när jag skulle sova så jag låg vaken typ till 3-4 fast jag gick och la mig vid typ 11. Det var riktigt äkligt jobbigt, men slapp i alla fall gå till skolan idag på grund av febern... Så nu sitter jag och sippar vatten och försökar roa mig så gott det går, jag tror jag ska kolla på Stop-Loss snart, men hetingen Channing! :D Fast först ska jag försöka ge mig på att teckna av honom, för trots denna jobbiga feber (och hosta har jag också, och ont i bröstet gör det när jag hostar) så känner jag mig relativt kreativ.

Igår när jag försöket sova kom jag helt plötsligt, i feber yran, på en sak... Vet inte om det stämmer helt men när jag tänkte på det kom jag fran till att det är absolut något som "ligger bakom" (vissa) saker och ting.

Kommentarer
Postat av: Yrsa

Vadå ligger bakom :O :P

2009-01-07 @ 18:59:06
URL: http://raggsockans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0