4a?

Nu är dom typ hundra (i alla fall typ 99) på att de kommen en Pirates of the Caribbean 4, och det är fortfarande Johnny boy som spelar Sparrow, vilket är riktigt jävla skönt.. Det hade ju vart så fel annars. Jag tror faktist de redan har betalat honom för de, han fick så sjukt mycket att de inte är sant typ. Däremot blir det inget Knightley och Bloom, vad jag har hört. Och tydligen blir den ganska annorlunda den här filmen, jag hoppas det inte spårar ur totalt bara. Sen så vill dom ju typ göra två uppföljare på 4an också, så att de totalt blir som två triologier, då dom nya filmerna typ inte ska ha något med de gamla att göra. Sen så har jag hittat massa rycken om casten också, det mäst störande rycktet var ju att Zac Efron skulle vara med, någon stans läste jag att han hade redan hade skrivit på kontrakt och allt, men på ett annat ställe att det bara var ett ryckte. Så det är väl bara att hålla tummarna. Sen läste jag att Russell Brand skulle spela Jacks bror eller nått, men jag tycker Brand är rätt skön och tror att det skulle kunna funka.



Jag har äckligt ont i magen och ska snart ha geografi. Och jag måste verkligen lära mig att inte snoza så länge på morgonen, har kommit försent både idag och igår. PEACE - Jag tränkte egentligen läsa denna tråkiga håltimme, men det blev inte riktigt så.

Kommentarer
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

han är så snygg :D

2009-03-19 @ 14:45:29
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0