Bitch slap på mig och det massa!

Jag verkligen hatar hur jag blir helt överdrivet inne i saker, saker som inte ens är verklighet.

Idag har jag införskaffat ett par solbrillor :D FINALLY! Jag hittade också en jättefin kjol och en klänning (med klänning menar jag egentligen nattlinne) xD Så dom ska jag införskaffa när pengarna kommer. Helt ärligt vet jag inte ens om jag orkar bry mig i svenska talet längre, man kan ju i alla fall inte sänka sig och jag är nöjd med mitt VG. Så jag vet inte alls varför jag har lagt ner så mycket tid på att oroa mig över det. I'm stupid, a stupid, stupid little girl.
Fy fan vad inget klaffar för mig nu! PEACE.


Jag var tvungen att visa insidan av min näsa för att datorskärmen inte skulle spegla sig i brillorna. Nu vart det visst mina tavlor istället.


Hands down
I'm too proud, for love
But with eyes shut
It's you I'm thinking of

Jag är too proud, for love
men med ögonen stängda
är det ingen i'm thinking of.. Bra låt dock

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0