Blue (egentligen hatar jag ordet blue i detta sammanhang)

Det var inte alls bra igår faktist, det var riktigt konstigt också har inte vart med om något liknande förut faktist. Jag tror mamma märkte att jag inte var fullt på topp, för hon var ovanlig snäll typ :S :P eller så inbillar jag  mig bara. Aja känns lite bättre nu i alla fall tack vare två väldigt bra personer.

Vill bara säga också att det var väldigt nära att jag inte ringde över huvud taget, jag ville verkligen göra som alla gånger förut och bara lägga allt i en låda och tejpa igen, det är det jag är bäst på. Inte för att jag gjorde motsatsen direkt men.. det är ju lite på väg kanske i alla fall.



Finns en sak jag verkligen vill testa, jag vet bara inte riktigt hur. Men för tillfället måste jag plugga järnet. PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0