Festival sommar??

Varför jag måste till Peace and Love, Backyard Babies, Lykke Li, Pete Doherty och The Kooks, sen finns det massa andra band jag också vill se, men dom där var dom viktigaste.

Varför jag måste till Way Out West, Band of Horses, Lily Allen och Rise Against! 

Sen vill jag ju ut och resa lite också så jag har ingen aning om hur jag ska klara av det här kalaset rent ekonomiskt... Men jag får se till och fixa det på något sätt.. typ spara, HAHA som om det kommer funka xD Det alldra jobbigaste är att jag inte har någon aning om vad jag ska prioritera. Jag menar man måste ju nästan åka utomlands för att få någon slags sommar över huvud taget. Men vill ju fortfarande på festival då musik är det typ underbaraste som finns, men även om jag kommer fram till att jag åker utomlands och går på en festival, så är det såå svårt att välja vilken av dom. Båda har ju för och nackdelar... Peace and Love är ju nästan en hel vecka så man måste verkligen tälta och bli skitig, vilket inte är min favorit syssla... medans man på Way Out West kan festa i två dar och sedan dra hem till syrran och sova av sig lite... men Way Out West har ju dessvärre färre artister :/ jobbigt de där. Tyck gärna till och ge mig lite hjälp till få mina prioriterier straight. PEACE.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja eller hur :)

Haft en bra onsdag?

2009-03-25 @ 20:38:18
URL: http://camtaylor.blogg.se/
Postat av: smäm

du får skaffa en sponsor... eller extraknäcka som gatumusikant :)

2009-03-26 @ 17:24:21
URL: http://smam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0