Jag är lite konstig idag tror jag...

Jag tror jag smått håller på att spåra ur lite... Jag försöker verkligen att "keepa" det real, men ibland går det mindre bra helt enkelt, och jag hatar det verkigen, jag kan inte vara en av dom som lever i någon drömvärld. Jag hatar drömvärldar!

Att bero på det här är det väldigt lätt att gömma och glömmar bort sig i film och tv serier... jag tror jag ska lägga av med det (till stor del i alla fall) ett tag. Finns ändå inte så myk bra att se nu... plus med den nya lagen och allt så kanske man får massiva böter för nertankning, det vill jag icke! Jag kommer ju så inte göra det, kommer ju nya Gossip Girl och One Tree Hill i veckan... Fuck jag suger verkligen. Fast ser i alla fall inte alls lika myck film på sista tiden, fast det beror nog mäst på att jag redan sätt allt. xD Men snart är det i alla fall sommar, då kommer man ju ut lite mer... Så jag kan bestämma att i sommar är det slut med gömmandet och glömmandet.


Blir till att slänga ut filmerna också... HAH nej skojja bara :P
PEACE!

Kommentarer
Postat av: Yrsa

Nää :P

2009-03-28 @ 23:04:45
URL: http://raggsockans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0