Lunch

För tillfället sitter jag och har min tråkiga tisdagslunch, men det är rätt okej ändå.. jag sitter och pratar med en slags vän (typ, eller vad man ska säga) eller ja vi kan säga bekant.  Och berätta hur jag tycker killar ska se ut, och det är lite kul (och utseende fixerat, i know) och den bekanta i fråga håller med precis vilket var kul :) Nu ska jag fråga honom en intressant fråga som blir en i samlingen intressants frågor jag har frågat minder intressanta personer. Jag borde så bli typ journalist, skit kul att få reda på privata saker om personer. PEACE


Kommentarer
Postat av: Yrsa

jo men det vill ja me, men pengarna, jag har inga pengar :(

2009-03-10 @ 14:45:15
URL: http://raggsockans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0