Måndag igen

Jahap så var det tillbaka till verkligheten igen... Även om jag nog skulle säga att alla känns mer verkligt på helgen. Slutade tidigt som vanligt idag, så drog hem och kollade på The Boy in the Striped Pyjamas den var såklart inte lika bra som boken, men det förstod jag för boken är typ som uppbyggt på ett helt annat sätt en filmen, för i filmen är det ju du som ser allt och inte en liten pojke. Men den var bra i alla fall. Och jag var faktist jättenöjd med castingen på Lieutenant Kotler, fast hade faktist föreställt mig honom lite biffigare, men annars perfect typ, det är för övrigt samma person som spelar Mr. Wickham i Pride and Predjudice han är med i The Libetine också, men kommer inte ihåg vad han heter där. Han är rätt så het faktist... :O 

Jag har lite plugg att göra nu faktist! USCH! Jag ska skriva en uppsats om feminism, som kan bli rätt kul men ändå, fortfarande lite jobbigt. Sen ska jag skriva mitt svenska nationellaprov tal också, och de är inte kul någon stans! Sen är det säkert andra saker som jag glömmt också. Sååå PEACE OUT så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0