Surreal neck pain.

Min nacke är inte direkt snäll mot mig, den knakar som fan och gör ont! Det är det här jälvla blåskalla skitvädrets fel! Jag borde flytta till något varamare ställe av medicinska skäl! Eller åtminstone på en privat masör!

Anyway idag är det TV tisdg! :D Som innebär Despirate Housewives, Christine och Brothers and Sister! Jag har upptäckt ett lite kul mönster på min mobil och det är att typ 70% av all musik är brittisk, vad kan jag säga, dialekten gör mig knäsvag... typ nästan i alla fall. PEACE. 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Usch vad jobbigt med verk i nacken :/

Vill också se alla tidsagens bra program men min tv är trasig..

2009-03-24 @ 21:22:05
URL: http://camtaylor.blogg.se/
Postat av: james

ja har ju sakt att om du kommer hit får du massage, fast västerås är ju inte direkt utomlands ;P haha, puss

2009-03-26 @ 02:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0