Svettis

Jag kollade nyss på näst sists avsnittet av säsong tre av Skins, underbart bra som vanligt. Men mamma var asjobbig och ringde och störde mitt i intrigerna. Hon ba nu ska vi boka träningpass (ja juste jag har skaffat års kort på friskis, så nu kommer jag bli fit!) så det var inget att göra förutom att sätta sig vi datorn och leta reda på något pass som det fanns plats på, vilket inte alls var det lättaste, det tog typ massa jobbig lång tid. Men blev tillslut nått som heter Ki balans, vilket jag typ inte har någon aning över huvud taget om vad det är. Btw så ser jag helt flintis ut på mitt foto på friskis kortet. Så de suger.

Nu måste jag skriva lite på mitt tal.... suck! Usch vad skolan suger just nu, fast vi fick i alla fall se en film på tyskan i går, den var riktigt bra faktist och den hette Die Welle (Vågen). 

Föresten så har jag införskaffat lite nya filmer, sen när alla har kommit ska jag fota min nu mera nästan helt fulla DVD hylla. LOVE IT!  

Is she more beautiful, is she more beautiful, is she more beutiful than me?
 - Gud vad jag älskar musik! Helt ärligt skulle världen vara så jävla tråkig att man skulle dö utan musik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0