The intresseklubb is anteckning

Det är intressant hur man helt kan ändra uppfattning om saker och ting. Något som var ganska otänkbart för ett halvår sedan kan vara vardag nu. By the way så har jag kommit på mitt "call" här i livet :D Jag ska bli politiker. Det kommer lite oväntat även för mig, men nu känns det helt rätt :P Jag måste bara hitta det perfekta partiet, vilket inte finns... men får väl nöja mig med det minst operfekta. Självaste idéen ploppade upp mitt huvud för kanske två veckor sedan, sen så har jag bestämt att jag ska "öppna mitt sinne" lite mer, och detta gjorde jag genom att bli spådd i handen. Och till och med min hand tyckte att jag skulle bli politiker. Lite sammanträffande faktist! Jag antar att de flesta tycker det här med att bli spådd är bullshit men jag har helt enkelt bestämt att jag ska tro på det, det är ju en kul grej liksom. Och nej jag betlade inte massa cash för att göra det (för det skulle jag faktist aldrig göra) utan jag anlitade min egna lilla spågumma som spår mig gratis. :D Hihi

Juste i helgen hade jag de massa trevligt, jag var med Billie lördag-söndag och vi kollade massa film och gick på stan. Och jag köpte en jättefin rutig sjal.. från HM faktist, jag hoppas inte resten av hela världen köper en likdan för den var snygg och billig. (som jag.. NEJ skojja bara!, jag är konstig jag vet :D) Aja sen köpte jag ett fint blått, slappt linne också, men de var rätt snett så jag ska kolla om de finns något annat likadant fast mindra snett. Men färgen var massa asfin.

For the record (my personal record and no one else's record) så såg jag den "intressanta personen" för andra gången på tvärbanan idag, det var intressant :P

Nu tänkte jag gå och hitta ett liv under en sten (eller någon annan stans) för jag har otroligt supertråkigt. PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0